HIAS KERETA PENGANTIN

HIAS KERETA PENGANTIN

12 January 2010

Bunga Bouquet





Menggubah bunga Bouquet mula manjadi minat saya setelah melihat beberapa kedah bunga dan kedai cokelat menggubahnya cara baru bagi menarik perhatian orang ramai yang melalui kedai mereka. Saya mula mencuba dengan susunan bunga dan kertas warna yang simple saja dulu....

Hasilnya amat-amat saya berpuas hati.... Kebetulan keputusan UPSR 2009 akan diumumkan.... kawan-kawan tahu saya boleh membuatnya...maka saya diberi tanggungjawab untuk menggubah 8 bunga Bouquet ini untuk dihadiahkan kepada anak-anak mereka yang mendapat keputusan cemerlang dan Guru Besar akan menghadiahkan kepada calon yang mendapat keputusan cemerlang 5A.....

Dengan sokongan dari suami, saya berjaya menggubahnya dan yang paling membuat saya terharu ialah pujian demi pujian dari kawan-kawan di sekolah tempat saya bertugas....

No comments:

Post a Comment